درمان طبیعی برای دیابتی به نارسایی مزمن کلیوی

پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای دیابتی به نارسایی مزمن کلیوی

درمان طبیعی برای دیابتی به نارسایی مزمن کلیوی

نارسایی مزمن کلیه یک بیماری است که در آن کلیه ها قادر به کار adequately.Diabetes یکی علل اولیه از کلیه مقاله Failure.This است یک درمان طبیعی برای دیابتی به نارسایی مزمن کلیوی معرفی شده است.

علل نارسایی مزمن کلیوی دیابتی

هر کلیه حدود یک میلیون شرایط مناسب nephrons.In تشکیل شده است، خون در نفرون ها فیلتر شده و سپس زباله در urine.However. ترشح، سطح قند خون کنترل نشده می تواند باعث فشار بیش از حد در زمان nephrons.Over شود، بیشتر و بیشتر نفرون مختل خواهد شد است. در نهایت، نارسایی کلیوی رخ می دهد.

درمان طبیعی برای نارسایی مزمن کلیوی دیابتی

درمان های عمومی به نارسایی مزمن کلیوی دیابتی به طور عمده در کنترل علائم و کاهش پیشرفت بیماری هدف. با این حال، بسیاری از بیماران به پایان خواهد رسید تا با ESRD و به دیالیز و یا پیوند کلیه دارد.

برای درمان نارسایی مزمن کلیوی دیابتی، اهداف درمان باید کنترل دیابت و صدمه به کلیه ها به طور همزمان باشد. طب گیاهی چینی توصیه می شود برای درمان disease.As این درمان گیاهی است، عاری از عوارض جانبی در بدن است.

چگونه طب گیاهی چینی برای درمان نارسایی مزمن کلیوی دیابتی؟

اختلال متابولیک عامل منتسب به صدمه به کلیه ها و عوارض دیگر طب گیاهی Diabetes.Chinese است می توانند این اختلال را تصحیح به تعادل سطح مواد مختلف در بدن است.

داروهای گیاهی می تواند مقاومت به انسولین را کاهش دهد و بهبود عملکرد لوزالمعده islet.Thus، سطح قند خون خواهد شد بهتر کنترل می شود.

داروهای گیاهی مقوی به کلیه ها هستند و می توانند توانایی خود شفا از کلیه structure.Thus اختلال فعال، بافت اختلال کلیوی می تواند بازسازی برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیوی. اگر چنین است، کلیه ها بهتر کار می کنند.

با این حال، برخی از داروهای گیاهی چینی ممکن است برای کلیه سمی اگر که آنها هم irrationally.Therefore استفاده می شود، بیماران هرگز نباید گیاهان بدون مشورت با یک پزشک حرفه ای استفاده کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیوی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.